a different

Standard

DSC00296

Sungguh tensen aku nak meng uplod foto di atas. berhari-hari try, baru berjaya.

TAHNIAH! di atas kejayaan ini.

Buat mereka yang tidak mengenali mereka di atas. meh aku perkenalkan…

Dari kiri, suhati marsilah sharon a.k.a. su. Yang paling awal kawen antara kami, grad jer diploma tahun 1999, terus kawen.  memang patut pun laa sbb dia pun yg paling tua antara kami. Anak : 1 setengah. keje: businesswoman in food industry (w’pun dulu dia kata mak dia kata dia masak rasa cam muntah hantu. muntah hantu?? mak dia penah rasa ker.. hehehe…) lokasi : ampang.

Yang sebelah dia tu, aku laa… paling comel antara kami. tak payah nak pertikaikan lagi. hehe.

pastu, perantin tu. norishah mohd salleh a.k.a krisya. baru nikah bulan 2 lepas. anak : in progress- downloading. hehe. keje: GERGASI. lokasi: Shah alam.

n pastu lagi, yusniza yusoff a.k.a yus. nikah beberapa tahun lepas (lupa laa biler..) anak 2. keje: gomen. lokasi : alor star.

dan kami adalah X-ROOMATES!

masa diploma kat uitm lendu suatu ketika dulu. for 3 funky monkey years. tahun2 yang sungguh meriah. yerr.. memang malas nak study time2 tuh. semua keje last minute. seb baik dapat grad on time. kot tak.. sure boring masa konvo.

apa perbezaan utama antara aku dan mereka bertiga? (selain aku yang paling comel)

 aku sorang jerk yg lom kawen lagik… huhu!

miss u gals!!

wish that we could turn the time n enjoy the moments…

XOXOXOX 

Leave a comment